Sanko Makina Yetkili Servisleriyle Antalya'da Bulustu..

 
 

Antalya'da düzenlenen Sanko Makina Yetkili Servisler Motivasyon Toplantisi'nda geçtigimiz yil ve 2011 yilina dair rakamlar, stratejiler ve yenilikler tartisildi. Sanko Makina ve Kore-Doosan üst düzey yetkililerinin çesitli sunumlar yaptigi toplantida, Türkiye çapinda görev yapan 50 Sanko Makina Yetkili Servisi'nden 58 kisi katilimci da yerini aldi.

 

Yan sanayi ile mücadele tartisildi

Etkinlik boyunca yapilan sunum ve konusmalarda yetkili servislerden beklentilerin yani sira orijinal yedek parça kullaniminin önemi, 2011 yili içerisinde Doosan ve Sanko'nin Türkiye pazarini nasil destekleyecegi ve yan sanayi yedek parçalara karsi nasil mücadele edilecegi gibi konularla agirlikli olarak deginildi. Sanko Makina Satis Sonrasi Hizmetlerden sorumlu Genel Müdür Yardimcisi Levent Büyükmurat’in açilis konusmasi ile baslayan motivasyon toplantisinda, hazirladiklari sunumlarla servis yetkililerini bilgilendiren Cem Ergun (Is Makinalari Satis Direktörü), Faruk Köse (Forklift Satis Direktörü), Ugur Küllük (Servis Müdürü), Erdem Bulut (Yedek Parça Müdürü), Yusuf Kalelioglu (Servis Müdür Yardimcisi) ve Harun Çakmak (SBA ve Servis Gelistirme Müdür Yardimcisi) her sunum sonrasi servis yetkililerinden gelen sorulara ve sikayetlere çözüm aradilar. Sanko Makina yetkililerinin yaptiklari bilgilendirici sunumlarin yani sira Sanko Makina Genel Müdürü Orhan Aydogan, Yönetim Kurulu Baskani Hüseyin Hamut ve Servis Gelistirme ve Egitim Müdürü Ugur Güllü'de çesitli konusmalar yaparak servis yetkililerine seslendi.

 

Etkinligin süprizi: SMP Kart

Sanko Makina Yetkili Servisler Motivasyon Toplantisi'nda ilk kez duyurulan proje olan SMP Kart'in tanitimi etkinligin en ilgi çekici bölümlerinden biriydi. Sanko Makina'nin müsterilerine orijinal parça kullanimina yöneltmek ve fiyat gibi konularda avantaj saglamak amaciyla gelistirdigi SMP Kart, fiyat avantajlarinin yani sira yapilacak kampanyalarla da üyelerine birbirinden güzel hediyeler kazandiracak. Bu karta sahip olan müsterilerin yetkili bayileriden orijinal yedek parça almasini durumunda para puan kazanacagi belirtilirken, müsterilerin hesabinda biriken para puanlarla ücretsiz yedek parça alimi yapabilecegi açiklandi.   

 

"Egitimden çok motivasyon amaçli toplandik"

Organizasyon hakkinda görüslerini aldigimiz Sanko Makina Servis Gelistirme ve Egitim Müdürü Ugur Güllü, Genel Müdürlük katilimlariyla toplam katilimici sayinin 88 kisiyi buldugunu belirterek, burada toplanma amaçlarinin egitimden çok motivasyon amaçli oldugunu söyledi. Önceki senelere göre farkli olarak, servislerin arkalarindaki gücün Sanko ile sinirli olmadigini hatirlatmak için Kore Doosan'dan yetkililer de çagirdiklarini kaydeden Güllü; "Bizim egitim ve bilgilendirmelerimiz olmaksizin yetkili servislerimizin kendilerini gelistirme firsatlarinin olmadigini düsünüyoruz. Departman olarak bu tür organizasyonlarin daha fazla ve verimli olmasi için çabaliyoruz" dedi. 

 

"Egitim sart"

Sanko  Makina  Yetkili servislerine verilen egitimlerden de bahseden Ugur Güllü, Sanko  Makina olarak her yil bir egitim planlari olduguna degindi ve bu egitimlerin bizzat servislerde ya da toplu olarak da verilebildigini söyledi. Sanko Makina'nin yillik egitim planlarina göre çagirilan servislere, temel ve ileri düzey teknik yetkinlik egitimlerin yani sira  uzman teknisyen egitimlerinin de verildigi biliniyor. 2010 yilinda  servislere 13 adet  egitimi verildigini hatirlatan Ugur Güllü, 2011 yilinda bu sayiyi 15’e çikaracaklarinin altini çizdi. Güllü; "Egitimlerimizdeki amaç; Sanko yetkili servislerini teknik olarak belli bir düzeye getirmenin yani sira müsteri yaklasimlarini ve diyoglarini da gelistirmek. Tabii bu egitimlerin temel amaci ise her zaman ifade ettigimiz gibi; müsteri memnuniyeti..." diye konustu.

 

"Sanko Makina SSH, yakin bir zamanda imrenilecek düzeye gelecek"

Sanko Makina  Doosan'in Satis sonrasi hizmetlerine de deginen Ugur Güllü, Türkiye'de satis sonrasinin kiyaslanabilecegi bir "Satis Sonrasi Departmani" olusturma hedeflerinin oldugunu ve bunun için çok ciddi çalismalari oldugunu söyledi. Ugur Güllü, yakin bir zaman içerisinde Sanko Makina'nin satis sonrasi hizmetlerde imrenilecek bir düzeye gelecegine de ekleyerek sözlerini noktaladi.

 

"Servislerle beraber daha iyi noktalara gelmek istiyoruz"

Organizasyonda yer alan bir baska Sanko Makina yetkilisi ise Genel Müdür Yardimcisi Levent Büyükmurat oldu. Sunumlarin ardindan yetkili servislerden gelen sorulara cevaplar veren ve çözümler sunan Büyükmurat, Doosan'in 2011 stratejileri hakkinda Makine Market'e konustu. Konusmasina Doosan'in dünyada ilk üç marka arasina girme hedefini hatirlatarak baslayan Büyükmurat, Avrupa'da ve Kore'de bu hedef ile ilgili çok büyük yatirimlarin oldugunu ve son teknolojili yeni bir üretim tesisinin de hizmete girdigini belirtti. Bu tesislerde yüksek tonajli makineler üretilecegini kaydeden Büyükmurat; "Doosan, satis sonrasi hizmetlere de büyük yatirimlar yapiyor. Ana üretici olarak Doosan’in  güçlü ve istikrarli olmasi, büyük hedeflerle yola çikmasi ve Türkiye ‘ye özellikle büyük önem ve destek vermesi bizim için büyük avantaj. Sanko Makina olarak bizim gücümüz de ortada. Özellikle son 2-3 sene içerisinde satis sonrasina yaptigimiz yatirim ve baslattigimiz projeler ile çok önemli mesafeler kat ettik. Iki güçlü firmanin isbirliginde, hedef birligi dogru konulmus ise zaten sonuç ortaya çikiyor. Buradaki gördügünüz etkinlik aslinda bunun bir yansimasidir " dedi.

 

Yetkili Servis Motivasyon Toplantisi hakkinda da degerlendirme yapan Levent Büyükmurat, burada  tüm servisleri toplayarak önceki yili degerlendirmek ve 2011 yili hedeflerini ve yeni projeleri anlatmak istediklerini belirtti. Pazarda çok önemli gelismeler ve firsatlarin oldugunu da hatirlatan Büyükmurat; "Sanko Makina adina 2010 iyi geçti ama 2011 yilindan çok daha iyi bir sonuçlar bekliyoruz. Bu hedeflere ulasmak içinde servislerle bunu konusup, tartisip daha iyi noktalara gelmeyi hedefliyoruz" dedi.

 

Basarili servisler ödüllendirildi

Sanko Makina Yetkili Servisler Motivasyon Toplantisi'nda yapilan tüm sunumlar ve konusmalarin ardindan çesitli alanlarda basarili gösteren servislere hediyeler ve plaketler takdim edildi. Ödül töreninin ardindan düzenlenen yemekli balo ile organizasyon son buldu.

 
DİĞER HABERLER